04.08.2012

Venting i Chicago

Endelig skulle jeg få møte verts familien min, og jeg skulle komme der klokka 18, så jeg hadde god tid før det ble kveld. Nå derimot sitter jeg i Chicago, etter å ha tatt flyet alene fra New York, og venter på flyet mitt som skal eller skulle gått videre til Springfield klokken 17. Nå er klokka 18:30 lokal tid og eg venter på flyet enda.. Grunnen til at det er forsinket er fordi helt ut av det blå kom det en storm med regn, lyn og torden. Håper flyet går om en time slik det står nå.
Sitter ikke alene da. Amerikanere er så hyggelige. Sitter mellom to stykker, som har spørt meg alle slags spørsmål angående Norge. Fikk til og med nummeret til sønnen til han ene siden vi skal gå på samme skole. Amerikanere<3 br="br">
Blogger nå med mobilen, så jeg skriver del 2 av New York når jeg kommer frem.

-Amalie

1 kommentar:

  1. å hallemalle du e tøffe !! : DD
    - Masse lykke te ! :D
    Håpa flyet går som det står ! :D

    SvarSlett