19.08.2012

2 uker

Det er så rart at det har gått 2 uker siden jeg kom. Som vmor sa: Det føles ut som om jeg nettop kom, men samtidig føles det ut som om jeg har vært her kjempe lenge. Noe som er helt sant. Blir bare mer og mer vant med å bo her. Men samtidig blir jeg ikke vant med å ikke se familien min hver dag, eller se vennene mine hver dag.

Det er egentlig veldig lite som skjer, men samtidig er det veldig mye som skjer. På mandag var jeg for første gang på skolen for å velge fag, og jeg fikk snakket med rådgiveren. Det er så mange kjekke fag du kan velge her. To av fagene jeg valgte var photography og journalism. Jeg gruer meg egentlig ikke så mye til å begynne på skolen lenger. Jeg har blitt kjent med en del seniorer fra skolen. I morgen skal jeg spise lunsj med noen jenter som bor i nærheten og som jeg skal gå på skolen med.

I går var jeg på Miranda Lambert konsert. Aldri hørt om henne før, men det var veldig kjekt. Hun er en kjent country sanger. Gikk der med nesten hele familien, som var veldig koslig.

Jeg har også vært på State Fairen, og prøvd alle karusellene der. Utrolig morsomt! Jeg gikk med noen fra skolen, som introduserte meg for flere seniorer.

Det er fremdels uvant å kunne gå ut og bade klokken seks om ettermiddagen uten å fryse. Badet med vsøster Serafina, som jeg har fått skikkelig god kontakt med. Hun er 7 år, så det er mer et søsterbånd mellom oss. Det er litt morsomt, vi lå ute å solte oss samtidig som vi diskuterte hvilke kjendiser som var the cutest.

Her er litt bilder fra denne uka:



Slangehull!!


Det har ikke regnet siden juni, det vises godt i elva...



Parken



State Fair


Utrolig stor eiendom!


Vsøster (2år) og meg.




Miranda Lambert konsert.






Vmor, de tre guttene er brødrene mine og den minste jenta er vsøsteren min. 




Gianna elsker å ta bilder med mobilen, har utrolig mange bilder av tak, vegger og halve ansikter...

- Amalie

2 kommentarer:

  1. Så fint det e der :D
    kos deg masse videre ! <3

    SvarSlett
  2. Heldige som har fått deg venner, haha! jeg er forever alone..

    SvarSlett