03.08.2012

New York del 1

Det føles så uvirkelig å være her. Etter å ha hatt tårevåte avskjeder med familie og venner, er jeg nå i New York. Det øyeblikket jeg har ventet på så lenge!

Dag 1: Flyet mitt ble forsinket 1 og en halv time, jeg tok flyet med to andre jenter, mens resten reiste mange ilag. Flyturen gikk egentlig helt greit, alle fikk egen tv, der det var sånn ca 60 forskjellige filmer og 100 forskjellige serier jeg kunne se. Vi landet kl 15 lokal tid, og var på hotellet kl 16. Resten av kvelden gikk til dusjing og middag.





Dag 2 tar jeg heller i bilder:

                         Vi tok ferja ut til Frihetsgudinnen


                         New York City!


                         Caroline og meg


 




                       
                         Noen dansere vi så på i en park


                                       New York City!





                         Vi gikk også å så på The 9/11 Memorial




                                       Så var get shopping i Lower Manhattan.

-Amalie















2 kommentarer:

  1. Misunne deg så sykt så e der! Må værr ein opplevelse å værr i new ork! Du må kosa deg ihel å shoppa litt for meg oo!! <3 hihi

    SvarSlett
  2. steikje, så herligt ut !! misunne deg veldig mye eg o!! kosa deg videre !! ;*

    SvarSlett