05.01.2013

Nok En Fin Dag

Ok, så dette innlegget skulle komt for noen dager siden...

3. januar:
Dagene går i ett. Det er utrolig lite som skjer, spesielt siden jeg må bli kjørt plasser for alt. Men i dag tok jeg med meg GG ut og vi gikk en tur rundt på gården og så på alle dyrene. Hun er 2 og utrolig herlig. Hun går opp og sier hei til hestene, dytter bort hundene hvis de er i veien og drar på katter. Husker da jeg først kom her så snakket hun såvidt. Nå kan jeg ha en samtale med henne, og hun svarer skikkelig. Ikke at vi snakker om dype ting da. Det går i hva alle hestene heter og hvilke farge dyrene er og hva slags lyder de lager.



Favoritten min Barney



Kan ikke si kattene er så veldig smarte, de lar Houston bite i dem. De freser og mjauer men gidder ikke å springe vekk.


Kattene prøver og hjemme seg fra både GG og hundene.



Kjøpte Ole Brumm bok til GG til jul. Ingen av ungene i familien hadde hørt om Ole Brumm...


-Amalie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar