05.01.2013

Happy New Year!

2013 is here!

Jeg feiret nyttårsaften med en del venner, noe som var utrolig kjekt. Vi spilte bilijard, xbox og såg en film. Klokken 00:00 såg vi på Tv'en og såg kulen i New York. Eneste grunnen til at vi så på det, var siden jeg ikke hadde sitt det før. Så sammen med alle på Times Square, telte vi ned til midnatt. Kan jo gjette hvem som såg bort når alle ropte 1. Joda, så jeg fikk aldri sett hva som skjedde med den kula. Haha, hadde ett blondt øyeblikk... Så vi såg altså en film, og alle sovnet til den. Alle jentene låg oppe på stuegulvet, mens guttene lå nede. Noe av det jeg savnet var vell fyrverkeri. Og en ting til: her pynter de seg ikke i det hele tatt. Julaften hadde alle på seg vanlig klær som vi bruker på skolen, samme med nyttårsaften og bursdager. Skal bli godt å pynte meg skikkelig igjen når jeg kommer hjem. Vmor skjønner ikke hvorfor jeg kjøper høghelte sko, vi bruker du jo aldri sa hun. Joda. Haha.



Brittany og meg

-Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar