20.01.2013

Football søndag!

Søndager er tusen ganger bedre når du har fri mandagen etter. I morgen er det Martin Luther King's dag, som er en helligdag.
I går var jeg som sagt å prøvde kjoler. Jeg må tilbake, for den jeg hadde tenkt å kjøpe vil jeg ikke ha alikavell. Hehe. Det var utrolig kjekt. Vi prøvde mange kjoler og noen av dem var store ball kjoler. Så gikk vi ut av prøverommet og sto oppå en slags bokså slik at vi kom høyere opp forran mange speil.
Senere på kvelden så jeg film med Charlotte, og hadde en avslappende jente kveld.
I dag er det football søndag. Har funnet plassen min i benken foran varmevifta (husker ikke hva det heter?) og ser på amerikansk football og snakker med storebror på face som ser samme kamp. Det er litt morsomt med vsøster på 2 som også ser litt på kampen. Noen ganger skrur vi på barnetv til henne men så vil hun heller se footballkamp.
I morgen er det fotball trening kl halv 11 til halv 12, så skal hele laget spise lunsj etter på. Det er ganske uvant, her er lunsj et viktig måltid. Jeg er ikke vant med å spise lunsj i helgene, spesielt ikke gå ut å spise det. Klager ikke da! Hehe.













- Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar