05.01.2013

Halveis

Nå har jeg vært her i USA i 158 dager. Jeg har ikke vært i Norge på 158 dager. Jeg har ikke sitt venner eller familien min på 158 dager! Det er litt sykt å tenke på. Nå har jeg 157 igjen. Disse må jeg nyte til det fulleste. Jeg reiser herfra den 12. juni. Jeg tror det kommer til å gå kjempe fort! I januar tror jeg ikke det skjer stort mye, vi har en del fridager bare. I februar blir jeg 18!! Begynner å bli gammel... I mars/april skal jeg til Alabama i 2 uker og Prom. I mai er det graduation!! Og etter det er jeg ferdig med skolen. Rart å tenke på.
Satt nettop å såg på gamle bilder og filmer. Jeg har det jo supert her, men det skal bli godt å lande på norsk jord. Man merker fort hva man savner med en gang man ikke har det lenger. Spesielt de små tingene, som det å sende meldinger med vennene mine. Haha, litt rart kanskje, men eneste gangen jeg snakker med dem nå er på face og det er ikke det samme.

Hører at de fleste er begynt på jobb og skolen igjen, her begynner vi ikke før den 8. Men kos dere, så snakkes vi snart ;)



Kan ikke si det lengre.



- Amalie


1 kommentar:

  1. aww <3
    når du komme hjem blir det mye sms når me kj e ilag ja !! ta igjen det tapte !

    SvarSlett