10.12.2012

Ny uke

Da var det mandag igjen. Siste uken med vanlig skole! Digg. Vi har finals neste uke, nesten det samme som tentamen bare at du har ca en time på hvert fag, ja vi har en stor prøver i hvert eneste fag! I gym også, ikke skriftelig da. Takk og lov. Neste uke reiser jeg til Chicago også!! Gleder meg sånn. Så på mandag og tirsdag har vi forbredelses dager, og onsdag til fredag er det finals. Jeg har to på onsdagen, tre på torsdagen og tre på fredagen. Jeg skal ta fri fra skolen på fredagen siden vi reiser ca 6:30 hjemmefra til Chicago, så jeg må ta de enten onsdagen eller torsdagen, men det går helt fint.

I helgen skjedde det en del kjekke tinge. På fredag var jeg i bursdag til en kompis. Vi var kansje 15 stk ute å spiste. Og etter det gikk vi rundt på kjøpesenteret. Det var kjempe koslig og jeg hadde det veldig gøy.

På lørdag var jeg med vfamilien min til skateparken her. Det er rullerskøyter med fire hjul. Skikkelig amerikanskt med diskokule i taket og greier.
Senere på kvelden kom venninna mi Charlotte over og spiste middag hos oss, vmor hadde bursdag så vi hadde ribbe! Må være favoritt maten min her. Vi unge syntes det ble litt kjedelig med all voksen snakken så jeg, Charlotte, en annen kompis og vbrødrene kjørte oss en tur. Endte opp på kjøpesenteret igjen. Det er en butikk der vi pleier å ha en konkuranse. Den personen som klarer å gå en runde gjennom hele butikken uten å bli snakket til av de som jobber der vinner. Haha, guttene hadde ikke kommet halveis en gang før de tapte, mens jeg og Charlotte klarte det! På vei hjem stoppet vi på Mc Donalds og kjøpte iskaffe, noe som vi angret på senere, fikk aldri sove... Vi så den nye Batman filmen, som varte i evigheter!(2 timer) Siden vi fremdeles var våkne såg vi på tv også. Wow det er mye dritt på tv om natten. Det ene tv showet vi såg på skulle detagerne gjette hvem av damene som var en skikkelig dame og ikke en mann... Vi var ikke trøtte før i 4 tiden. Jeg og Charlotte hadde lugget på gulvet hele kvelden/natten så vi like så greit bare sov der også. Klokken 8 gikk Charlotte hjem. 4 timer med søvn på et hardt gulv, anbefales ikke! Charlotte kom tilbake kl 12, da kjørte vi nok en gang ut til kjøpesenteret. Jeg hadde min aller første Subway! Fantastiskt godt. Så gikk vi på den samme butikken som kvelden før for å gjøre den samme konkuransen. Vi kom oss ikke inn i butikken en gang før de snakket til oss! Haha.

I dag var det bare en normal kjedelig, og lang mandag. Var og trente igjen, jeg og Charlotte har som mål å bli bodybuilders. Ikke at det kommer til å skje, men jeg trenger sårt treningen. Hadde is etterpå da...  Vi kommer begge til å få en skikkelig god sixpack, tror aldri jeg ler så mye som jeg gjør når jeg er med Charlotte.

Tidligere sa jeg at jeg savnet regnet. Vi har hatt 3 dager med overskyet og regn. Nei jeg har ikke savnet det! Holder på å få fnatt hvis ikke solen kommer snart. Kommer til å få problemer ja når jeg kommer hjem!

Litt bilder fra de siste dagene:


Skateparken.

Nytt deksel til mobilen! Skilpadde


Meg og Anneliese


Charlotte!


Fant oss noen fine jakker.


Trøtt i tryne sa du...


             
               

Fått meg nye treningsvest. Julepresang fra vforeldrene mine. Det er refleks på den...


 ...og den lyser i mørket!


I dag i garderoben. Tar litt tid før vi kommer igang noen ganger.





Begynner å komme seg! Eller...


Asluttet med litt dansing. Fikk litt rare blikk fra de som gikk forbi.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar