03.12.2012

Helgen som var

Var som sagt på shopping på fredag. Fikk handlet inn resten av julegavene til de der hjemme. Nå har jeg bare de her i USA igjen. Skal på shopping til helgen igjen for å bli ferdig, og for å være med venner. Utrolig fin måte å bli bedre kjent med dem på. Kjolene jeg og Anneliese har på oss er bare for tull. Haha de var så spesielle st vi bare måtte ha et bilde med dem på!

På lørdag var jeg på kino med vbrødrene mine. Vi såg Red Dawn. Jeg syntes det var en kjempe bra film, men det gjorde ikke de. Haha litt forskjell på hva jenter og gutter legger merke til og synes om filmer.

På lørdag var jeg ute å jogger i det nydelig vêret. Deilig med sol og varme. Senere på dagen øvde jeg meg på balansen min på hetserygen uten sal. Det er ganske spennedene men også dritt skummelt. Men jeg begynner å bli såpass vant med alle dyrene at det ikke er et problem. Utenom geitene, de takler jeg ikke. Livredde dem.

Denne uken har jeg endel prøver så jeg får se hvor mye blogging jeg får tid til :)

-Amalie



1 kommentar: