05.12.2012

Normal onsdag

Nok en lang dag på skolen. Hadde matteprøve... Deilig å være ferdig er alt jeg har å si om den. I engelsken holder vi på å lese korte historier. Korte og korte, den til i morgen er på 11 sider. Vi får begynne i timen å lese, men jeg har engelsk i 2 time. Hvem klarer å holde øynene oppe mens man leser i 2 time. Kan si jeg sliter litt noen ganger. Skal også ha test der jeg må kunne plassere stater, byer, fjell og skjøer på kartet. Er ikke det verste å ha test i men jeg har liksom lært nye stater jeg aldri hat hørt om en gang.

Ellers i dag så begynte vi med å pynte juletreet. Jeg hengte på alle lysene. Vi har tilsammen 420 lys på. De er forskjellige farger og du kan velge om du vil at de skal blinke, lyse eller gå av og på veeldig sent. Amerika! Haha. Vi ble ikke ferdige, så jeg kan vise treet i morgen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar