17.12.2012

Norsk Pizza!

Etter skolen på fredag bestemte jeg og tre andre venninner oss for å gå ut og spiste lunsj.  Hadde det som vanlig utrolig koselig, og må si det er ganske greit at de kan kjøre! (Siden jeg er inne på det, grattis med lappen Chrissi<3)

På lørdag hadde jeg jentekveld hjemme hos meg, der jeg lagde norsk pizza, klippekrans og vi hadde jordbær som vi dyppet i sjokolade. Heldigvis var mamma pålogget på face og hjalp meg med pizzaen! Var faktisk utrolig godt, og de spurte om oppskriften! Haha. Vmor ble skikkelig overasket da jeg sa at pizzaen ikke var rund men rektangulær(?). Og jeg hadde mais på pizzaen, noe som ingen hadde smakt før! Senere såg vi på en julefilm. Hadde en super kveld!

I dag i 10 tiden regnet det. Jeg tenkte hvor kjekt det hadde vært hvis det hadde begynt å snø i stede. Kom ut av klasserommet en time senere og det var begynt å snø! Haha, alle ropte og av skikkelig gira. Da jeg kom hjem var Gianna på 2 ute å lekte og nektet å komme inn. Hun syntes det var kjempe kjekt. Utrolig søt, og jeg lærte henne og kaste snøballer. Håper ikke snøen forsvinner med en gang, men er nok stor sjangse for det...



Dette gjør jeg og Charlotte så og si hver gang vi skal ned den trappen. Gjør like vondt gang etter gang!


Stripet litt av håret lilla!




Ble rosa da



Jentene <3


Abbi og Charlotte <3












4 kommentarer:

  1. Ikke litt misunnelig på den snøen eingong..

    SvarSlett
  2. Å hørres ut som du har hatt det super kjekt !! : DD
    Kos deg masse videre !!

    btw: tusen takk for det ammii <3

    SvarSlett