27.11.2012

Photoshop

Endelig!! Da var researcpaperen (essay) ferdig. For en deilig følese da jeg sendte den. Må si jeg er så utrolig lei av tema mitt, Rosa Parsk. Jeg brukte hele dagen på den i dag, eller vmor hjalp meg og rettet den. Håper vi ikke skal skrive flere.
Det er forresten skikkelig kaldt her fortiden. I dag morges var det -7, men sol så det gikk helt fint.
Denne uken håper jeg jeg får tid til å kjøpe resten av julegavene også som må sendes hjem. Skal kanskje på shopping på fredag med noen venninner.

I fotoklassen har vi endelig begynt å jobbe med digitale bilder. Vi åpner dem i photoshop, der vi kan redigere og gjøre masse annet forskjellig med dem. Denne uken har vi i oppgave å lage ett bilde av to bilder. Så det ene bilde er i bakgrunnen, så ligger det andre bilde oppå. Ble veldig fornøyd med mine, det er bildene fra New York. Ganske dårlig kvalitet, men jeg tok bilde av bildene med mobilen.



Ha en super uker videre alle sammen !!

- Amalie

1 kommentar: