06.11.2012

Halloween Party

Amerikansk Halloween er noe for seg selv! Jeg gikk knask eller knep med vfar, vmor og vsøstrene. Jeg kledde meg ikke ut, er nok litt for gammel til å gå knask eller knep, men jeg ville være med å se hvordan det var. Det var ikke slik at bare noen hadde kledd seg ut; hele nabolaget var jo ute å gikk.

På lørdag var jeg i halloween party hos venninna mi Charlotte. Det var utrolig kjekt! Vi danset, spilte wii(just dance) og sang karaoke. Jeg hadde kledd meg ut som en engel. Noen andre kostymer som vare der: monster, zoombie, politi, batman, mannelig Ke$ha, monk, kylling og mange fler.

Har foresten 4 og en halv dag helg denne helga! Slutter halv 12 på torsdag, fri på fredag og mandag. Ska bli utrolig godt.


Anneliese, Charlotte, meg, Brooke og Abby




Meg og Charlotte





Anneliese og meg


Haha! Jeg vant for kuleste kostyme: det lyste jo! 


-Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar