02.11.2012

Halloween Kostymet Mitt: Smakebit

Rett etter skolen i dag, gikk jeg og Anneliese å shoppet. Jeg har ikke vært på skikkelig shopping her enda, som er helt utrolig... Jeg hadde det utrolig morsomst og det var en kjekk ettermiddag. Vi gikk først på Wallmart for å se etter kostyme til Halloween Festen som er i morgen, men etter 2 minutter der inne fikk vi nok, la oss si det slik: det er en spesiell plass du ikke har lyst å være lenge. Vi kjørte heller til en Halloween butikk, der var vi en time! Klarte ikke å bestemme oss. Jeg klarte ikke å velge om jeg ville være en bie eller en engel. Begge hadde skjørt som lyste!! Det var bare heilt fantasiskt! Jeg gikk for englekostymet. Jeg elsker det! Det lyser jo! Haha, jaja. Dere får se hele kostymet i morgen. 


Slenger med dagens trappebilde!

Håper alt er bra hjemme! For å gni det litt inn: jeg ser dere har "litt" regn hjemme, her er det bare soool!

- Amalie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar