18.02.2013

Snow Star

I går var jeg å stod på slalåm med venninna mi og familien hennes. Det var kjempe kjekt, og føltes litt ut som om jeg var hjemme. Jeg hadde ikke særlig høye forventninger, med tanken på at de ikke har fjell her eller snø. Så trekke var ikke et fjell men nærmere ett berg, og snøen var ikke ekte. Men det var kjekt for det. Det var en 3 timers lang kjøretur, så jeg måtte opp i 6 tiden. Kjente det svei i øynene ja... Heldigvis hadde vi fri i dag, president day!

Det eneste jeg har gjore i dag var å sløve. Deilig det og. Jeg var ute å jogget en tur bare, veret begynner å bli varmere nå, så det var nydelig. På kvelden var jeg hos ei venninne for vi hadde Senior møte. Alle de elsdte møttes og diskuterte ting før fotballen starter (om en uke!!!)


Meg og Charlotte





Alle heisene var stolheiser, jeg tror det var 5 av dem.








Som sagt ikke akkurat fjell som jeg er vant med. Dette var hele bakken, på toppen av denne bakken var det høyeste punktet og jeg tar bildet fra bunnen.







Venninna mi sin onkel bor i Norge, så de har en del norske ting i huset som feks denne kjøleskap magneten!


Seniors 2013!!

-Amalie

1 kommentar:

  1. Det så knall kjekt ut !! : D
    ser ut som du koser deg masse ! :D

    SvarSlett