01.02.2013

Fra 20 grader til -16...

Da var plutselig januar over også. Tiden går utrolig fort, det er helt utrolig! 20 dager og jeg er 18!! Om 24 dager starter fotball sesongen! 47 dager så er jeg på vei til varmere strøk - Alabama! 113 dager til graduation! Om 130 dager så må jeg si hadet til alle her og reise hjem! Noen noen ganger går tiden vanvittig sent, mens andre altfor fort. Kommer til å bli kjempe hardt å reise fra alle her...

For noen uker siden spiste jeg lunsj sammen med resten av fotball laget. I kveld ble det is. Elsker hvordan det er her når det kommer til mat. Etter vi var ferdige å spise is var jeg og Charlotte fremdeles sulten, så vi gikk på en kina resturant. Det er liksom vanlig her å spise fast food hele tiden. Så det ble en dinner date med Charlotte. Utrolig koslig og kjekt å fått snakket med henne. Vi satt og snakte/spiste i nesten 2 timer før vi kjørte til Wallgreens. Favoritt butikken min! Haha, nesten samme som Spar, men på en måte ikke. De har liksom alle merkene når det kommer til sminke og slike ting, men de selger litt mat der. Valentine's day er jo rett rundt svingen, så nå er alle hyllene stappet i hjerter og sjokolade. Charlotte og jeg syntes det var utrolig morsomt å trykke på alle bamsene som synger, ble utrolig bråkete! Jeg filmet det så skal prøve å få lagt den ut.

Når det gjelder overskriften så hadde vi nesten 20 grader her tidligere i uken. Plutselig så sank temperaturen og det ble minus grader igjen. Kan ikke akkurat si jeg er fan av det kalde været, gleder meg bare mer og mer til sommeren!


Piano Lab. 



Prøvde å flette pariserflette bare i fiskebensflette.






Må bare dele dette: Det er tørr is, så dette skjer når det kommer vann på. Det er i følge vmor dette de bruker når de skal få tåket og røyk på filmer. 




Følg med på meg når jeg drikker! Hahaha!

-Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar