20.02.2013

200 dager

Da har det allerede vært her i 200 dager! Wow, som tiden flyr!

De siste 100 dagene...

Har hatt utrolig mange nydelige dager:


Vært i Chicago!!:





Lærte vsøster å blunke:


Vi fikk en dag med snø!:


Feiret jul med både Norge og Amerika:


Nyttårsaften ble feiret med venner:



Fikk treningsvest som lyser, og fant endelig ut hvor jeg kunne jogge:


Treningsenteret har blitt flittig brukt, sammen med bestevenn Charlotte:


Jeg hadde jentekveld med norsk mat:



Jeg stripet litt av håret lilla:


Fikk kjøre karusell:


Jeg og Charlotte er hektet på grumpy cat:


Jeg begynte å spille piano:



Charlotte tok meg med og viste forskjellige kjente plasser her i Illinois:



Har bare blitt bedre og bedre venn med venninne mine, kjenner det kommer til å bli grusomt å reise fra alle sammen her!:







Hadde min første skive med leverpostei og agurk etter 6 måneder:


Vi har endelig begynt med fotball:



Vært ute å spist en del:


Spilte fiolin igjen sammen med Charlotte:


Stod på slalåm:


Valentine's day:


Lekt en del med søstrene mine:



Jeg var i Tysvær Bygdablad:



Vi fikk geitunger:


Også har jeg jo skypet en del med de to hønene her <3 :


-Amalie


2 kommentarer: