04.02.2013

Lange dager

For en helg. Våknet i 5 tiden på lørdag, utrolig dårlig i hele kroppen, og har vært syk til nå. Så hele helga ble brukt på å ligge helt stille i senga, slik jeg ikke hadde så altfor vondt. Virus som går rundt, halve familien har hatt det, så det var vell min tur. Har endelig fått i meg litt mat nå, så det blir skole i morgen. Må si skolen ikke er favoritt plassen min, men det slår det å være syk.
Har jo hatt veldig kaldt vær her i det siste, nå er det varmere igjen. Irriterende når det svinger slik... Nydelig ute i dag som jeg ikke kunne være ute i. Jaja, håper på fint vær i morgen også.
Det var jo Super Bowl på søndag. Jeg fikk med meg litt av kampen. Det er jo utrolig stort her. Men når strømmen gikk på football stadioen i over en halv time var jeg for trøtt til å fortsette å se. Jeg skjønner ikke helt hvorfor super bowl er så stort, men så er jeg ikke amerikaner heller.

Håper dere får en fin uke der hjemme. Har sett på værvarslet at dere får regn. Gleder meg lite til å følge det værvarslet igjen når jeg kommer hjem...

Legger med noen bilder av hvordan det ser ut her jeg bor.




Den hvite veien er litt av innkjørselen.

-Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar