01.10.2012

Young and Old

Det er helt utrolig at to måneder har gått. Det føles litt ut som i går at jeg sa hade til alle der hjemme i kjære Norge, men allikevel så føles det ut som om jeg har vært her i lille Sherman i evigheter. For en måned siden landet jeg i New York. Jeg møtte andre utvekslingsstudenter som var i samme situsajon som meg; nervøse og utrolig spente på det som var i vente. Vi satt på rommene å snakket om vertsfamiliene våre; hvor mange unger som bodder der, hvilke stat man skulle til, og det å leve i en amerikansk hverdag. I helgen som var skypet jeg med hele mamma sin side for første gang. Alle var samlet og jeg må si det var helt utrolig å se ansiktene deres og høre stemmene deres igjen. Det varmet meg, samtidig som det var veldig tungt. Det som var godt å se var at ingenting hadde forandret seg. Det er viktig, vil ikke gå glipp av noe! (haha)


Denne uken er det altså Homecoming Week. Hver dag har et eget tema som vi kler oss ut som. I dag var det young and old. Det var utrolig morsomt å se alle på skolen i dag, det var alt fra personer med bleier, til personer med gåstol. Jeg og noen andre jenter hadde på oss onesies/onepice, vi var babyer, mens en jente i gruppen vår var bestemoren vår. For en dag med masse latter og fantastiske bilder!





Grandma and her grand kids!


Meg og Charlotte i lunsjen. 


 
Alle som kler seg ut får en gave av skolen. (Skolens maskot er "bullets")

- Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar