03.10.2012

Class colors!

For noen dager! I går var det big country day, så meste parten av elevene så ut som en blanding av bønder og cowboyer. Jeg hadde fått lånet dongri-jakke og rosa cowboy boots av vmor, og en hesteveske av vsøster. Veska ble veldig populær, de lurte på hvor jeg hadde kjøpt den eller om jeg hadde tatt den med fra Norge. 

I dag var det class colors. Seniors fargen var rosa og kamuflasje, hvis jeg ikke missforstår helt. Jeg hadde seniors tshorten på, rosa skjerf i håret og rosa hår tupper. Det var noen gutter som hadde slått på stor tromma med helt rosa hår og rosa øyenbryn. Og det var en som hadde kledd seg i sånne kamuflasje klær som får deg til å se ut som en busk/tre/gras. Vi filmet at han jaget oss i gangen i sosiologi timen!

Haha, skole dagen i dag har bare vært helt super. I 1-5 time hadde jeg studietimer, 6 time er den vanlige studietimen, og så var jeg i fotoklassen, og i siste time hjalp jeg ei veninne med noen plakater. Litt greit med sånne dager også. 

Siden det er homecoming på lørdag, var det homecoming parade i dag. Det minnet meg litt om folketoget i Haugesund på 17. mai. Alle football(amerikansk) lagene i alle aldre var med, fotball laget, cheerleading jentene, cross country you name it! De satt alle på flåter som ble dratt av biler, eller bak på lastebiler. Det alle som så på gledet seg til var snopet de kaste ut. Unger stod i gatene med posene klare. 
Etterpå gikk vi til football banen der alle seniorene fra de forskjellige sportene kom frem og fikk applaus og cheerleaderene danset. Vi måtte gå etter det, men da vi gikk mot bilen kåret de homecoming konge og dronning. Hele opplevelsen var så amerikansk at jeg må le!



Sjekk den veske hesten jeg holder da!







Samler opp snop!


       

 Vmor fant denne karen utenfor huset. Tviler på at man kan finne sånne dyr bak huse på Fjellhaug!

- Amalie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar