08.10.2012

Homecoming 2012

Wow, så amerikanskt! Haha!! Kvelden startet med middag hos Brooke sin bestemor. Hele gjengen vår samlet seg der og spiste middag og tok bilder. Jeg tror vi var 13 stykker til sammen. Etter middagen kjørte vi til skolen der dansen var. Dansen på skolen var egentlig helt lik som juleballet på frakkagjerd, men det var litt kjekkere her siden alle danset. Etter dansen kjørte vi til Anneliese, hvor vi hadde afterparty og sleepover. Det en utrolig kjekk og minnerik kveld, og jeg er veldig glad at jeg har fått opplevd homecoming! Jeg kom hjem i går i 11 tiden, og resten av dagen gikk til å slappe av.

Akkurat nå sitter jeg ute på terrassen. Det er nydelig ute i dag, sol, 15 grader og litt kjølig vind. Lukker jeg øynene så minner det meg litt om Norge. Jeg lo godt her en dagen da jeg gjorde min daglige sjekk på veret på mobilen. Det var akkurat samme temperatur her som Haugesund. Eneste forskjellen var vell at her var det sol, i Haugesund var det regn. Jeg må si at det er greit å ha det kaldt igjen, og det å ikke har regn hver dag er litt deilig (selvom jeg savner det litt). Ullsokkene er funnet frem og er godt brukt allerede Mormor!

Her er noen bilder, kommer nok mer senere:



Kiersten og meg






 Fikk denne av en Anneliese. Hun fikk den gratis da hun sa den var til ei jente fra Norge, dama syntes det var så kult!



Jeg gikk heller å fikset neglene mine på en neglesalong!




Anneliese, Abby, Charlotte, Brooke, meg og Grace







Meg og Harrison

Her er flehe bilder fra uken også: 











Hadde meg en skikkelig norsk kvelds i går!

-Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar