10.10.2012

Tv i USA...

Først av alt: det er is kaldt her om morgningene, 3 grader!!

Det er så utrolig gøy med tv her, siden jeg får med meg sesongpremierene på yndlings seriene mine! Men tv i USA er egentlig umulig å se på uten å bli så irritert på tv'en at du skrur av i sinne... Tror du det er mye reklamepauser i Norge? Tro om igjen. Det er pause hvert 8 minutt. Hver gang noe spennende skjer så er det reklamepause. Til og med når episoden er over så er det reklamepause, og så kommer rulleteksten.

Over til noe annet:
Var ute å gikk en tur i går i det nydelige vêret med Sera. De har en sti rundt gården her, litt inni skogen, nede ved en uttørket elv. To av hundene var også med. Det var utrolig fredelig og behagelig å gå ute i frisk og litt kjølig vêr. Det er en ting jeg har savnet.

Jeg fikk elevkortet mitt i dag. Det er et bilde av det litt lenger nede. De sliter littegran med etternavnet mitt kan du sei...

2 kommentarer:

  1. Fine bildene !!

    - litt av et etternavn du har fått !

    SvarSlett
  2. Fine bilder, det med hestane såg skikkeligt profft ut ;P etternavnet ditt ja, hahaha! her har ALLE problemer me å sei Hege, må hørra skikkelig ette når dei rope ut nevnene for å hørras om det virkelig e meg dei snakke om :s :D haha, Higi og Hedg og masse aent løye.. :3

    SvarSlett