06.09.2012

Mobilblogging: solings i september

Må si det er litt rart å kunne sitte ute å sole meg i september. Er ikke så ofte det skjer hjemme i kjære Haugseund. Noe annet som er uvant i september er å gå i shorts til skolen. Det var 19 grader da jeg gikk til bussen i dag, og nå et det 33 grader.
Sitter å leser til en quiz jeg skal ha i morgen i photography. Om en time er det fotballtrening og kanskje går jeg på volleyball kamp etterpå. (har prøve i matte også i morgen, så jeg har ikke bestemt meg enda...matte...)

-Amalie

4 kommentarer:

  1. Fy søren så hærlig de hørtes ut me 33 grader å sol! Været her hjemma e ikkje mye å skryta av! Lykke te me quizen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Benny Benny <33 har vell høst dere nå? Hihi:) missu:*

      Slett
  2. åå misunnelig!! her e det kjempe kaldt, å bare regn!! kosa deg videre <3 fra ingird

    SvarSlett