29.09.2012

En liten oppdatering fra den andre siden av jordkloden (nesten).

Dagene bare flyr av gårde fortiden! Det er helt utrolig at jeg har nå vært her snart 2 måneder. Som sagt så går dagene i skole, lekser, prøveøving og fotball. Har vært litt lite fotball i det siste, siden jeg er tilbake på krykker igjen... Hadde fotball cup forige helg, noe som var veldig kjekt. Vi spilte to kamper på lørdgen, tapte den første og vant den andre. På søndagen tapte vi, så vi gikk ikke videre. 
Forige lørdag var jeg på min første bonfire. Kort forklart: det er et bål, man hører på musikk og feks. spiller amerikanks football eller fotball. Jeg var også på en bonfire i går kveld. 
Ellers har det ikke skjedd så utrolig mye spennende. Neste uke er det homecoming week, siden det er homecoming neste helg. Hele homecoming week kler vi oss ut. På mandag feks. så skal vi kle oss som baby, barn eller gammel. Siden jeg hopper rundt på krykker var det noen som syntes at jeg kunne sitte i rullestol eller ha gåstol! Haha, nei...


Snipp&Snapp




Mellom kampene. Sløft... (Jeg ligger til høyre for hun med brunt teppe)




Smores = Kjeks, marshmallow og sjokolade. Det må dere prøve!


Er det så rart at jeg har begynt å spise frokost igjen?


Funke fett med jentekveld samme hvor i verden du er!


Funket ikke like bra med alt da...






-Amalie




1 kommentar:

  1. Åhh, ser ut som du har det topp : D !
    Jentekvelden va kooos ;*

    SvarSlett