17.09.2012

Min første fotball kamp!

I går spilte jeg min første fotball kamp! Laget mitt heter Purple Crush. Vi er ca. 15 jenter på laget, men det er ikke et lag slik som feks. Stegaberg, det er mer for gøy. Jentene jeg spiller med går på skolen min, og noen av dem er seniorer sammen med meg. Vi tapte 2-0, men vi var ganske flinke, og det var den første kampen, så vi håper at vi vinner neste kamp! Jeg føler det gikk helt greit, men jeg var veldig ute av trening. Til helga tror jeg det er en slags cup vi skal spille i, så det skal bli gøy!

Jeg har vært på to football kamper, som er skolelaget (football= amerikansk fotball, fotball= "vanlig" fotball) Vi er vist nok veldig gode, vi har vunnet alle til nå, på fredag vant vi 39-0 eller noe sånt, og forje kamp var det 43-0. Derfor er det ikke så veldig spennende. Jeg kjørte med noen venner fra skolen. (Charlotte, du er en fantastisk sjåfør!!)

Det skjer egentlig ikke så mye her ellers. Det er skole, fotball og lekser/prøver. Hadde engelsk prøve i dag, har historie prøve i mårå, og matte prøve på onsdag.


Jeg var ute å leste på solsengen, så kom plutselig den ene kattungen og ville kose.


Når jeg endelig ble kvitt den ene kattungen, så kom denne krypene over skulderen min.





Draktene mine.



- Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar