18.03.2013

Vår!

Kan ikke tro at mars er snart over!! Tiden fyker av gårde. Det er så travelt for tiden derfor lite blogging. En glad nyhet for meg hvertfall, fotballtreneren sa det var greit så på fredag reiser vi!! første dagen tilbake på skolen i januar sa mom : nå er det bare 9 uker igjen. I dag sa hun: nå er det 4 dager! Hvor blir alle dagene av? Forje helg var jeg syk og ble ikke helt god før onsdag, så det gikk liksom 4 dager. Fotball hver dag gjør at dagene blir kortere i tillegg. I morgen er forresten vår første kamp! Gleder meg, har ventet så lenge nå på å spille en skikkelig kamp. Vi får gå en halv time før fra skolen, så tar vi buss til byen vi skal spille mot, ca en times kjøre tur. Håper så klar på seier! GO BULLETS!

Kom hjem fra trening i dag til kattunger. Eller jeg fikk akkurat med meg fødselen til 2 av ungene. Så utrolig skjønne. Ikke alle som var enige i det. GG på 2 år sa bare: ewww! Venninna mi skal få den ene katten og den skal hete Amalie så klart. Så nå har jeg fått med meg geitungen og kattunger!

På fredag hadde vi 17 grader her, på lørdag snødde det. Begynne å bli så lei av at været skifter så mye hele tiden! Men var ute å jogget her en dagen og så den første løvetannen! Skal bli godt med vår. På denne tiden i fjor hadde de 20 grader her.. Så klart er det kaldt her i år siden jeg er her. Skal nok bli varmt nok når. Det nærmer seg sommer!












fotballaget på St. Patricks day.







Jeg er blitt medlem i National Honor Society!


-Amalie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar