27.03.2013

Sol og Sommer

Dagene går i ett her. Vet ikke hva klokka er elle hvilke dag det er. Bryr meg ikke heller. Jeg elsker det her, kommer til å bli grusomt å forlate denne perfekte plassen. Det å våkne opp til sol og utsikt over havet er noe jeg kan bli vant med. De siste dagene har vi bare slapper av, gått turer og spist is. Det har vært rundt 16 grader, men nå er det heldigvis meldt over 20 resten av uken. Deilig å gå tur på stranden om kvelden å se på solnedgangen eller det å jogge om morgningen i morgen solen. Litt uvant å se palmer overalt, men så er det ganske uvant å gå i shorts og tskjorte i mars også da. Hjemme i sherman har de hatt 1 meter med snø, så jeg er ekstra glad for at jeg er her!













1 kommentar:

  1. Åhh heilt fantastisk !!! du e heldige!! storkos deg!!
    misunelseee jaa <3

    SvarSlett